Premiada a web da Lei de Murphy da Consellería de Traballo


A campaña publicitaria, Movemento contra a Lei de Murphy, promovida pola Consellaría de Traballo para sensibilizar aos alumnos de FP en materia de prevención de riscos laborais, vén de gañar a décimo quinta edición dos Premios de Publicidade en Galego que outorga o Consello Asesor de RTVE-G, na modalidade de Mellor Campaña en Internet.

O proxecto informativo do organismo da Xunta, que foi seleccionado entre máis de 100 traballos de comunicación publicitaria que se emitiron ao longo do pasado ano en Galicia e en galego, aínda está operativo na Rede e pódese visitar a través desta ligazón. Trátase dunha páxina web na que o internauta, entre outras cousas, pode desafiar a Lei de Murphy xogando en liña dende o propio ordenador ou ben descargando o xogo vía bluetooth no móbil.

O Movemento contra a Lei de Murphy oponse a que as coñecidas leis de Murphy sexan válidas no lugar de traballo. A campaña, que xa resultou finalista nos premios Eganet deste ano dentro da modalidade Mellor Campaña Publicitaria Online 07, xorde dunha intención clara por comunicar co público adolescente, ao que se chega a través da rebeldía, a estética combativa e a linguaxe contestataria como xeito de máxima eficacia.

Cun plan de medios que incluíu televisión, radio, publicidade exterior ou eventos especiais nos centros de ensino, a campaña contou coa ferramenta Internet como centro principal de comunicación co público novo, lanzando unha mensaxe de esperanza á hora de evitar os riscos innecesarios no lugar de traballo dos máis novos.

Ao acto de entrega de premios, que se celebrará o mañá xoves, día 23, ás 18,00 h. na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación de Pontevedra, acudirán a subdirectora xeral de Traballo, María Coutinho, e o director de La Nuestra Comunicación Publicitaria, axencia creadora da campaña, Alejandro Vázquez.

0 comentarios: