O 49% dedica polo menos unha hora diaria a navegar por internet sen control dos pais
O 45 por cento dos alumnos de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) ten televisión no seu cuarto e o 49 por cento dedica polo menos unha hora diaria a navegar por internet, segundo o avance do Estudo de Convivencia Escolar do Observatorio Estatal de Convivencia Escolar -formado por representantes de todas as comunidades autónomas e o Ministerio de Educación Política Social e Deporte-.
Este estudo, no que colaboran expertos da Unidade de Psicoloxía Preventiva da Universidade Complutense de Madrid e que contou coa participación de 6.175 profesores e 23.100 alumnos de 301 centros escolares de toda España -salvo Cataluña-, revela, ademais, que o 40 por cento destes estudantes ve con "bastante frecuencia" só a televisión e a maioría (51,8 por cento) conta con pouco ou nulo control dos seus pais á hora de utilizar internet.
O informe tamén trata sobre os obstáculos para a convivencia nas aulas. Así, para o 85 por cento de profesores e departamentos de orientación dos centros escolares, o "principal" inconveniente atópase falta de disciplina nas familias (85 por cento), a súa falta de implicación (72,2%) e a falta de apoio por parte da Administración (69,4%).
Así mesmo, para o 69 por cento dos docentes consultados, a lexislación educativa tamén é un impedimento porque non lles permite actuar de xeito "adecuado"; e para o 67 por cento, existe unha sanción "inadecuada" para corrixir as transgresións nas aulas.
Partindo da definición de acoso -alguén ao que un ou varios dos seus compañeiros insultan ou ridiculizan, ignoran intencionadamente, excluíndoo do grupo, ameazan, empuxan ou pegan- este estudo revela que o 15 por cento dos estudantes españois da ESO foi acosado nos últimos dous meses. Deles, o 11,8 sufriu acoso "ás veces"; o 2,1, "a miúdo"; e o 1,7 por cento "moitas veces".
Dentro do acoso, o estudo pon o acento no ciberbullying, como exemplo do fenómeno emerxente derivado da incorrecta exposición ás novas tecnoloxías. Así, entre o 1,1 e o 2,1 por cento do alumnado di ser "a miúdo" ou "moitas veces" vítima de gravacións, fotografías, mensaxes ou outras formas de acoso con novas tecnoloxías.
Á presentación do avance deste traballo, que tivo lugar o mércores pasado, acudiu a ministra de Educación, Política Social e Deporte, Mercedes Cabrera, quen subliñou -segundo informou o seu departamento nun comunicado- a "importancia" da prevención, tanto no ámbito escolar como no seo da familia, de todo tipo de condutas violentas.
"Temos que desterrar este tipo de condutas do noso sistema educativo e a sociedade ao completo debe ter tolerancia cero cos mozos acosadores, porque é o momento no que aínda se poden corrixir futuras condutas antisociais", solicitou a titular de Educación.
Is Impotence the Same as ED
Hace 1 año
0 comentarios:
Publicar un comentario