Vueling renova a súa web con novas funcionalidades


Vueling, a compañía de baixo custo española, vén de estrear unha nova versión do seu sitio web, que introduce notables melloras respecto do deseño anterior e simplifica a procura de servizos dándolles máis visibilidade ás últimas promocións de prezos lanzadas pola empresa.

Deste xeito, os clientes da liña aérea que se conecten á páxina web oficial, accederán á información que lles interese de maneira moito máis doada e poderán mercar os billetes máis comodamente.

Con esta mellora, Vueling agarda incrementar o seu “nivel de conversión”, é dicir, aumentar o número de clientes que, unha vez que acceden á web, rematen “consumando o proceso de compra”.

O cambio máis obvio do novo sitio web de Vueling, prodúcese na súa aparencia, que conta cun deseño “máis lóxico” e cunha maneira máis cómoda de acceder aos diferentes segmentos de compra en liña: venda directa individual, a grupos, a axencias e a empresas. Estas catro canles representan hoxe máis do 75 por cento das vendas da firma.

Asemade, a remodelación contén menos ligazóns polo é máis doado navegar por el e atopar mellor as ofertas de voos atractivas para os nosos petos.

0 comentarios: