A rede social de mensaxes curtas modificou os seus termos de uso, que tamén son máis duros contra o spam.
O servizo de microblogs Twitter modificou as súas condicións de uso para abrirlle a porta á posibilidade de incluír publicidade no futuro. O seu cofundador, Biz Stone, envioulles unha mensaxe de correo electrónico a todos os usuarios e publicou no blog oficial do servizo as novas condicións.
Outra das novidades é que Twitter queda autorizado a "usar, copiar, reproducir, procesar, adaptar, modificar, publicar, transmitir, amosar e distribuír" as mensaxes, que seguen a ser propiedade dos seus autores, explicando que "porque iso é precisamente o que facemos". Tamén se endurecerán as medidas contra o spam, ultimamente en crecemento exponencial.
A posíbel introdución da publicidade sería un xeito de obter ingresos, practicamente inexistentes até o momento. Os fundadores do servizo sempre amosaron a súa reticencia a gañar diñeiro coa rede, que consiste no envío de mensaxes de até 140 caracteres sobre o que se pensa ou se fai en cada momento. Xa en marzo, Twitter aprobara introducir publicidade nas páxinas de usuarios que só publicasen mensaxes corporativas.
Is Impotence the Same as ED
Hace 1 año
0 comentarios:
Publicar un comentario