Entrevista a Maria Carmen, usuaria


María Carmen Carro ten 56 anos e traballou de modista durante moitos tempo. Ela tamén achegouse a Rede de Dinamización para recibir formación grazas os obradoiros de alfabetización dixital e así "perderlle o medo" o ordenador.

¿Qué che parece a iniciativa da Rede de Dinamización?

Pareceume moi ben porque aprendes moito e desenvolveste mellor na vida.


¿Sácacheslle partido?

Si, porque agora empezo a saber desenvolverme e a buscar cousas pola miña conta.


¿Gustouche, paréceche interesante?

Moi interesante. Porque estás nunha idade e o coñecemento do ordenador dache acceso a moitas cousas que antes non coñecías.


¿Cantos obradoiros levas?

Levo sete, e actualmente vou polo octavo. Fixen obradoiros de iniciación a informática, iniciación a internet, creación dunha conta de correo electrónico, procesador de textos, mecanografía, debuxo...


¿Entón repetirás?

Si, para mellorar sempre. Algúns incluso me gustaría repetilos para non olvidar o xa aprendido.


¿Algo que che chamara a atención?

O correo electrónico poderme comunicar con tanta rapidez e o buscar cousas que me interesan na rede sobre temas que me preocupan.Eu teño fibromialxia e grazas a internet podo coñecer máis cousas acerca desta enfermidade e poñerme en contacto con máis xente que pasa por isto. Púxenme en contacto cun médico gracias a rede. Estou moi contenta.


¿Decepcións?

Ningunha. Tal vez máis que os obradoiros duran pouco algo máis de tempo non lles viría mal.


¿Algo que che gustaría que fixeran?

Un de receitas de cociña e acaban de poñelo. Un de exercitar a memoria en Internet.


¿Que lle dirías a xente para que se animase a participar?

Pois que se animen que para aprender non hai idade, que o pasas ben e que aprendes moitas cousas.

0 comentarios: