A Xunta promete un 'e-Xacobeo' millonario en Google

600 millóns de visitas e 200 millóns de anuncios na internet a través de Google.

Trátase dun plan para promocionar o Ano Santo na rede, e especialmente a través da multinacional americana. O presidente da Xunta dixo esta mañá está que o acordo con Google se atopa "pechado". Con todo, o Executivo aínda non é quen de facilitar o gasto suporá para o seu orzamento, tan maltreito despois do suposto malgasto do bipartito.

O que prometeu Feixóo é que será a "campaña máis completa realizada nunca" polo buscador para un evento concreto. O líder conservador tamén presumiu da promoción que terá o Xacobeo nas redes sociais, entre as que citou Twiter e Facebook.

O Camiño no Google Earth

Polo de agora a Xunta promete Google qie facilitará o posicionamento do evento en todas as súas ferramentas, como Youtube, e a creación de rutas en Google Maps e Google Earth. De feito, Feixóo asegura que o buscador xa comezou a filmar o Camiño de Santiago para que se poida visitar a través da rede.

O máis concreto que se sabe até hoxe da alianza con Google é que o buscador permitirá visitar lugares emblemáticos do Camiño a través do Google Earth, de xeito similar á aplicación que xa dispón o Museo do Prado.

Sete millóns para promoción

Pola súa banda, a secretaria xeral para ou Turismo, Carmen Pardo, presentou xa o Plan de Mercadotecnia, que, destacou, nace con dous "problemas", a "limitación temporal", dado que se aproba seis meses antes do inicio do Ano Santo; e as "restricións presupostarias", cunha inversión por parte pública de case sete millóns, 6.915.016 euros.

O presidente comprometeuse, na rolda de prensa tras o Consello da Xunta, a que toda a programación do Xacobeo será presentada o 20 de outubro deste ano. Feixóo fixo un xogo de palabras entre o Ano Santo, 2010, e a data de prensentación, o día 20 do mes 10.

0 comentarios: